مدام هيام مطلقة كويتية توفر لك سكن وعمل مجانا بدولة الكويت - بنات وشباب للتعارف والزواج

Tuesday, August 8, 2017

مدام هيام مطلقة كويتية توفر لك سكن وعمل مجانا بدولة الكويت

مدام هيام مطلقة كويتية توفر لك سكن وعمل مجانا بدولة الكويت




مدام هيام مطلقة كويتية توفر لك سكن وعمل مجانا بدولة الكويت
مدام هيام مطلقة كويتية توفر لك سكن وعمل مجانا بدولة الكويت

مدام هيام مطلقة كويتية توفر لك سكن وعمل مجانا بدولة الكويت


هلا والله , شلون الحال , انا مدام هيام مطلقة فى أوائل الأربعين
من عمري وأعيش بدولة الكويت انا تزوجت مرتين ولكن ماعندى
حظ مع الرجال ماعرف ليش والله لكن اشوف كل الرجال خائنين
ومافى رجال أوفياء ومخلصين لزوجاتهم وهذا كان سبب طلاقى

طولى 165 سنتيمتر , وزنى 70 كيلو جرام
بشرتى لونها بيضاء وناعمة , شعري لونه أسود وجميل
دينى مسلمة , حالتى المادية ثرية بفضل الله
أمتلك شركة خاصة أديرها مع شريكة أخري لى بالعمل

انا جميلة وثرية والله اعطانى لكن اتحرمت من نعمة العيال
أبحث عن شاب او رجل مخلص وأمين يحافظ عليه ومايخونى
وان شاء الله راح يسافر ويعيش معى بالكويت ويساعدنى بالعمل
ماعندى اى شروط بخصوص شريك حياتى المهم يتمتع بالصحة
والعافية ويكون اسلوبه حلو ومرح وغير عصبى

طريقة التواصل مع مدام زهرة :


5 comments:

  1. والله يا بت يا مدام هيام لو على الخيانه متقلقيش هخونك لو على الوفاء برضو متعوليش هم انا بهزر معاكى لتسدقى انا فحالى لابعد الحدود كل الطالبو الستر والعفو والرضا والقناعه من ربنا وانا عندى 30 سنه وجاد فطلبى وتاكيد على كده 09301147952507 ده رقمى للتواصل انا من صعيد مصر وباقى المعلومات لو فيه نصيب هتعرفيها فوقتها مع حفظ الله يا عسوله

    ReplyDelete
  2. سعودي وبحث عن الزوجه وجاد في الزوج رقم التواصل 00966597750522 ونساب

    ReplyDelete
  3. محاسب من مصر 53 سنه ان ناسبك اسعدني ذلك جمال 01067577796

    ReplyDelete
  4. 0971567462618
    هذا رقمي للتواصل

    ReplyDelete
  5. السلام عليكم مدام هيام انا ايهاب مقيم في السعودية لو انتي جاده فعلا توصلي معي علي الوتساب او imo او خليناء نحكو في الاول علي الجوال0537084471

    ReplyDelete