هل توافق تتزوج مطلقة فى الخمسين وتسكن معها فى بيتها - بنات وشباب للتعارف والزواج

Saturday, September 9, 2017

هل توافق تتزوج مطلقة فى الخمسين وتسكن معها فى بيتها

هل توافق تتزوج مطلقة فى الخمسين وتسكن معها فى بيتها



هل توافق تتزوج مطلقة فى الخمسين وتسكن معها فى بيتها
هل توافق تتزوج مطلقة فى الخمسين وتسكن معها فى بيتها



السلام عليكم , انا مدام سميرة امرأة خمسينية لكن جميلة
أنا مصرية أعيش فى الاسكندرية سبب طلاقى
كان غيرة زوجى المستمرة وافتعاله للمشاكل بسبب الغيره
انا مليش ذنب ان ربنا خلقنى جميلة وكل اللى يشوفونى
يدونى اصغر من سنى 

طولى 166 سنتيمتر , وزنى 74 كيلو جرام
بشرتى بيضاء وجميلة , شعري لونه نحاسى طبيعى
انا مسلمة , وحالتى المادية جيدة جدا بفضل الله
أقبل بالزواج من شاب او رجل شرط يعيش معى
فى بيتى لانى لن اترك بيتى وهذا شرطى الوحيد

انا انسانه ملتزمة ومحترمة لكن حظى كده تزوجت
واحد غيور جدا , انا عندى شقتى وعايشه فيها لوحدى
لانى معنديش اطفال ومش بقدر اخلف لكن الحياة صعبة
من غير راجل يحمينى , وبسبب الوحدة حبيت اشغل وقتى
وأجرت مكان وفتحت مطعم أكلات شعبية والحالة ممتازة

أتمنى ربنا يكرمنى بزوج طيب وحنين ومحترم وأكيد
هنتقابل ونتعرف على بعض قبل الزواج عشان نفهم
بعض ونتفق على كل حاجه قبل الزواج , تحياتى
لموقع زوجتى المحترم , فى انتظار التواصل

طريقة التواصل مع مدام سميرة :

للتواصل مع مدام سميرة شارك طلب الزواج الخاص بها على مواقع التواصل الاجتماعى مثل فيس بوك أو جوجل بلس أو تويتر وأكتب مع المشاركة وسيلة للتواصل معك وسوف تقوم بالتواصل معك فورا بعد رؤية مشاركتك

3 comments:

  1. سعودي وبحث عن الزوجه وجاد في الزوج رقم التواصل 00966597750522 ونساب

    ReplyDelete
  2. انتى عايزه زوج يكون ديوث انا ابدى احترامى للطليق

    ReplyDelete
  3. انا اعزب من مصر 01222656453

    ReplyDelete