مدام سهام مطلقة عقيمة غير قادرة على الحمل للزواج مجانا - بنات وشباب للتعارف والزواج

Friday, September 1, 2017

مدام سهام مطلقة عقيمة غير قادرة على الحمل للزواج مجانا

مدام نجلاء مطلقة عقيمة غير قادرة على الحمل للزواج مجانا


مدام سهام مطلقة عقيمة غير قادرة على الحمل للزواج مجانا
مدام سهام مطلقة عقيمة غير قادرة على الحمل للزواج مجانا

اسمى سهام مطلقة من مصر 
اقيم مع اهلى بعد طلاقى سبب طلاقى كان مشكلة
فى الحمل , انا كنت حملت بالفعل لكن حصلى اجهاض
وروحت المستشفى والدكتور قال لازم يعمل استئصال
للرحم والا هيفضل يحصلى مشكلة ونزيف وفعلا
شلت الرحم ومش هقدر احمل تانى وربنا يعوضنى خير

طولى 173 سنتيمتر , وزنى 66 كيلو جرام
بشرتى حنطية , شعري لونه نحاسى طبيعى وناعم
دينى الاسلام , وحالتى المادية ميسورة الحال
أقبل بالزواج بدون شروط , اهم شىء الستر

انا محجبة وملتزمة بطاعة الله وبصلى وبدعى ربنا
يفرج كربى ويرزقنى بالزوج الصالح اللى يعوضنى
عن الحزن اللى عيشته فى حياتى ويرزقنى براجل
يكون حنين ويقف جنبى فى السراء والضراء لأن طليقى
تخلى عنى عشان عملت اسئصال للرحم وعرف انى مش
هحمل تانى , منتظرة مراسلة الجادين وشكرا لحضراتكم

طريقة التواصل مع مدام نجلاء :

للتواصل مع مدام نجلاء شارك طلب الزواج الخاص بها على مواقع التواصل الاجتماعى مثل فيس بوك أو جوجل بلس أو تويتر وأكتب مع المشاركة وسيلة للتواصل معك وسوف تقوم بالتواصل معك فورا بعد رؤية مشاركتك

4 comments:

  1. سعودي وبحث عن الزوجه وجاد في الزوج رقم التواصل 00966597750522 ونساب

    ReplyDelete
  2. انا اعزب من مصر 01222656453 انا معيش فلوس لزوج

    ReplyDelete
  3. اى مدام عاوزة تسيخ مجانا تكلمنى خاص 01020375212

    ReplyDelete
  4. السلام عليكم. انا مصري مقيم بالسعوديه اقامه تامه.
    أرجو التواصل مع مدام سهام جاد جدااااااا 00966507382633

    ReplyDelete